Isnin, 21 Februari 2011

Harapanku Subur Kembali

Alhamdulillah.. hari ini aku happy sgt,nasihat kak haza msih bermain d fkirnku. rasa hari ini ada aura smangat yang baru n jitu,moga ianya berterusan,amin.. ungkapan syukur terus ku ungkapkan..alhamdulillah.. Dgn berkat doa sebelum tdo..Allah permdahkan tgasku hari ni..dpt gelak ktawa n mkan ngn shbat yg aku rindu sgt2 walau jraknya dkat sgt..kuliah hari ni aku dpt fokus ngn baik..alhamdulillah..kata2 kak haza aku anggap 1 cabaran! tq kak.. kluar je kuliah adkku tel,bleh jimat kredit ckp ngn umi..he3 alhamdulillah..umi psan slamat blaja n blaja sungguh..fokus pd hak blaja..tq umi,syg..umi.

saje aku taip apa yg ada dlm hati ni..skurang-kurangnya ada entry bru..he3 Ok lah,niat sbnar mai libry dah selesai n then go on with next job..he3 Salam.. ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bicara Khalifah