Isnin, 12 September 2011

SEM 3

Alhamdulillah.. Hari ini start kuliah bagi sem 3 sesi 2011/2012. Pukul 7 dah turun..semangat sem baru n tahun baru,semoga semangat ini terus berkekalan..amiin. Subjek pertama hari ini adalah ORGANISASI DAKWAH MASA KINI. Subjek ini kami akan belajar dalam b.arab.Alhamdulillah..lecturer pun baik.. Pukul 2-4 petang kelas ke 2 & last utk hari ini iaitu subjek TARIKH WA RIJAL  AL-DA'WAH.
       MATLAMAT MASIH SAMA TETAPI USAHA & SEMANGAT AKAN KU TINGKATKAN HINGGA KE GARISAN PENAMAT. MOTTO WAKTU SEKOLAH DULU SERING BERMAIN DALAM CEREKA MINDAKU (TEWASKAN SESIAPA YANG TELAH MENEWASKAN DIRIKU)
NAIK TANGGA BERMULA DARI BAWAH, SO....AKU SEKARANG NI DAH BERADA DI ANAK TANGGA KE-3..
Opss..lupa plak,lpas class tadi aku n kawan2 yang lain ke pejabat fakulti untuk ambil slip result sem 2 & short sem..ALHAMDULILLAH..result ini memberi motivasi untukku supaya lebih berusaha utk mencapai yg terRRbaik..INSYAALLAH..
 Sabtu & Ahad yang lepas menhadiri kursus ALSP 1,ustaz Haslyzam psan,lpas abis ijazah terus sambung master,klu kawin sblum ambik master takut tak terambik la..bgus cadangan utaz tu.. Erm...aku dalm mood berfikir lagi utk masukkan dalam perancangan jangka panjang ni..yang penting sekarang. dapatkan dulu IJAZAH SARJANA MUDA DAKWAH DAN PENGURUSAN ISLAM YANG CEMERLANG. InsyaALLAH..


      BERSAMA-SAMA..KITA MEMBINA..MASA DEPAN YANG LEBIH GEMILANG..KITA TANAMKAN..TEKAD DI HATI..BERUSAHA MENUJU WAWASAN..

2 ulasan:

  1. salamualaikum wbt...
    akak doakan enti berjaya menggapai impian yang diimpikan...selitkan tawakkal bersama2 usaha...inshaAllah berjaya... khwin dan master, bagi akak, asalkan semangat kuat, xkisah ianya selari...fikir2kan...

    BalasPadam
  2. Waa'laikumussalam.. amin..syukran akak..btol jgk pndpat akak tu..nati try umi dulu gane..:-)

    BalasPadam

Bicara Khalifah