Jumaat, 25 Januari 2013

Cuti..

Assalamualaikum..



Seminggu sudah berlalu..tinggal lagi 3 minggu cuti..hu3 cuti kali ni banyak habiskan utk persiapan kawin kakakku.. Semoga dengan terbinanya masjid ini tali ikatan persaudaraan semakin erat..huhu 

Pada 31hb 1- 2hb 2 akan ada program wajib anjuran alumni MAIP, iaitu Tamrin Qiadi..dalam cbuk2 duk buat persiapan,sempat jugak aku keluar rumah..he3 amanah perlu ditunaikan..rindu jgak zaman sekolah dulu..cbuk ngn program2..bila masuk uni dah slow..sejak akhir2 ni baru aktif balik..

Hmm..dalam cuti kali ni..aku ada 1 misi..he3 sebelum kembali ke usim insyaALLAH akanku laksanakan..sebab ia melibatkan pndapat dan keizinan orang tuaku..moga dipermudahkan..

Hmmm..aku masih x jumpa tajuk pe yang sesuai untuk tesisku..tinggal 3 minggu lagi masanye..dulu..aku fikir nak buat tajuk berkaitan orang asli..bila fikir sekali lagi..sukar untuk aku..n mungkin umi tak izinkan jika aku terpaksa ulang alik ke kampung orang asli..jarang2 mungkin xpe..

MUET..entah ke mana..study ckiiiiit sgt baru..huhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bicara Khalifah