Rabu, 19 Oktober 2011

Perjumpaan Mega FKP

Tanggal 19/10/2011, pukul 2 petang telah diadakan PERJUMPAAN MEGA FKP, bertempat di DKP 3. di dalam program ini alumni Program da'wah pengurusan Islam telah tampil memberikan beberapa tips untuk mencapai kejayaan, beliau akan menerima anugerah naib censelor pada konvokesyen bln 12 akan dtg. Antara tips yang dikongsi adalah jaga hubungan dgn ALLAH dan sesama manusia.Fokus dalam kuliah dan proactive dalam class. selalu mencipta dan mencari soalan utk ditanya kpd pensyarah dan banyak lagi..Insya ALLAH tips ini akan aku gunakan..

    Semasa ucapan dekan fakulti aku, Dr.Rushdan m.jailani, beliau memberitahu mengenai senarai dean list yang akan menerima anugerah pada hari ini, majoritinya adalah mahasiswi. Daripada student da'wah tahun 1(sem lpas) ada yg mendapat PNGK dean list, PNGS pula rmai yang dpat..setiap kelas ada wakil & kelas aku diwakili oleh student diploma kuis dlu..tak naklah cite bnyak2 psal diorang..huhu biarlah semua itu menjadi inspirasi diri..menitis air mata cemburu aku..apabila melihat mereka yang naik ke pentas dan menerima anugerah dekan..cpat2 lap takut kawan sblah nampak..huhu AZAM MESTI DITERUSKAN..!!

 Prof Zul ada menyebut mengenai kursus master di usim, utk pointer 2.75-3.0 adalah secara kerja kursus dan 3.0 ke atas melalui  research..prof memberi cadangan kapada pelajar2 supaya terus menyambung pelajaran di usim ke peringkat master dan kalau boleh ke peringkat phD..insyaALLAH..
  Tak dapat nak tulis banyak..time bas nak balik sampai dah..lain kali plak
  Wallahu a'lam..


     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bicara Khalifah