Isnin, 10 Disember 2012

Hari Pertama, Minggu Kedua Terakhir Kuliah

Bismillahir rahmaanir rahim. Assalamualaikum..w.h.r.

Alhamdulillah..segala puji bagi Allah..selesai sudah tugas aku mengedit research proposal subjek sosiologi da'wah kumpulan aku. buat part masing2 and aku tukang edit. tak pelah..ilmu aku jgk yang dapat kan?So..esok dah bleh submit!

Hmm..hari ini, sbelum pkul 7 pagi, aku and laptopku telah berada di atas katil.he3 utk apa? untuk menjawab online quiz bagi subjek halaqah. Alhamdulillah..salah 2 dari 15 soalan.huhu. Majoriti kawan2 aku dapat 17-19 (setakat yang aku tahu) Hmm..subjek ni tidak mempunyai final exam, 70% dalam clas and 30% kuiz tadi. Entah bape la dapat dalam clas.

Sepatutnya hari ini aku present pengalaman program kat LD hari tu, tapi disebabkan oleh class cencel..terpaksalah tunda pada hari jumaat ni.huhu

Hari ini ada 1 clas tutorial je..12-1..yang lain cencel..huhu selepas itu  kembali ke Sutera Indah..he3 n masa yang ada buat kije(banyak dah masa aku bazirkan)

 Next job is perlu buat short note or mind map untuk discussion dalam tutorial esok, group aku dapat tajuk 14..hehe

So...continue next time plak..aku nak update blog untuk habiskan sisa hayat brodband ni..sebelum ia tamat pada esok hari..hehe..(genaplah esok 100 hari).

Wsalam..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bicara Khalifah